Թեստ

Թեստ 1

Հարցերին պատասխանելիս նշե՛ք միայն «+» կամ «»։ Կամ էլ «այո» կամ «ոչ»։

Ֆիզիկա՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Աշխարհագրություն՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Քիմիա՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Կենսաբանություն՝
1)-
2)+
3)-
4)-
5)-

Մաթեմատիկա՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Տեխնիկա՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Երգ, երաժշտություն՝
1)+
2)-
3)-
4)-
5)-

Մանկավարժություն՝
1)-
2)-
3)-
4)+
5)-

Պատմություն՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Սպորտ՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Արվեստ՝
1)-
2)-
3)+
4)+
5)+

Օտար լեզուներ՝
1)+
2)+
3)+
4)-
5)-

Տնտեսագիտություն՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Բնապահպանություն՝
1)+
2)+
3)+
4)-
5)-

Ռազմագիտություն՝
1)+
2)-
3)+
4)+
5)-

Քաղաքագիտություն՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Արհեստ՝
1)-
2)-
3)-
4)-
5)-

Իրավունք՝
1)-
2)-
3)-
4)+
5)-

Թեստ 2

Հարցերին պատասխանելիս նշե՛ք Ձեր տարբերակը, սակայն հակիրճ։

Լրացուցիչ հարցեր՝
Ո՞ր բնագիտական առարկայից կցանկանայի՞ք իրականացնել փորձեր-քիմիա

Կմասնակցեի՞ք բնագիտական բաղկացուցիչ ունեցող ուսումնական ճամփորդություններին-ոչ

Ի՞նչ արհեստով կցանկանայիք զբաղվել:-կավագործությամբ

Թեստ 3

Հարցի պատասխանը ընտրելուց ներկեք այն կարմիր գույնով կամ մգացրեք։

Ընտրովի հարցեր՝

1. Ես կցանկանայի լինել այնպիսին, ինչպիսին նրանք են, ովքեր…

Ա. Հասել են մասնագիտական հաջողության;

Բ. Դժվար, խոչընդոտներով ու փորձություններով լի ճանապարհին չեն հանձնվել

Գ. Պարզապես «քայլում են», դանդաղ, բայց վստահ քայլերով։

Դ. Փորձություններին հանդիպելիս, փոխում են իրենց մոտիվացիան ու ապագայի ծրագիրը

2. Ես կուզենայի լինել…

Ա. Ընկերության ղեկավար;

Բ. Կոլեկտիվի սովորական անդամ;

Գ. Որակավորում ունեցող մասնագետ;

Դ. Փոխղեկավարի պաշտոնում։

3. Ամենից շատ ինձ դուր է գալիս, երբ ես…

Ա. Խոչընդոտների եմ հանդիպում նպատակիս հասնելու ճանապարհին;

Բ. Երբ կոլեկտիվում սովորական հարաբերությունները վերածվում են՝ ընկերականի։

Գ. Երբ ես հանգիստ աշխատում եմ և ոչ մեկին չեմ խանգարում, նրանք էլ ինձ չեն խանգարում։

Դ. Որ հարաբերությունները լարված են կոլեգաների միջև

4. Ես սիրում եմ կոլեկտիվներ, որոնցում …

Ա. Խիստ կարգապահություն է;

Բ. Շատ ազատ է միջավայրը;

Գ. Հնարավոր չէ դրսևորել ինքնուրույնություն;

Դ. Այլ պատասխան;

5. Եթե ես ավելի շատ ազատ ժամանակ ունենայի, ես այն կոգտագործեի…

Ա. Անհոգ արձակուրդի համար;

Բ. Ընկերներիս հետ շփման համար;

Գ. Հոբիի և ինքնակրթության համար:

Դ. Կզբաղվեի արվեստով

6. Ինձ թվում է, որ ես կարող եմ ավելին, երբ…

Ա. Իմ ջանքերը բավականաչափ վարձատրվում են;

Բ. Երբ աշխատավարձը, թեկուզ և քիչ, ինձ բավարարում է;

Գ. Ես չեմ նայում աշխատավարձի չափին;

Դ. Երբ աշխատավարձը աստիճանաբար բարձրանում է ջանքերիս զուգահեռ, և իջնում է՝ դրանց հակառակ։

7. Ամենից շատ ես գնահատում եմ…

Ա. Անձնական հաջողությունը;

Բ. Թիմային աշխատանքը;

Գ. Գործնական (պրակտիկ) արդյունքներ;

Դ. Ուրիշների հաջողությունը։

8. Ես սիրում եմ, երբ ղեկավարը…

Ա. Պահանջկոտ է;

Բ. Հեղինակություն ունի;

Գ. Իր գործի մասնագետն է;

Դ. Ընդհանրապես ոչինչ չի հասկանում։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started